benvenutu à a nostra cumpagnia

Cumu aduprà currettamente i termometri infrared?

Sopra u ponte di u nasu, a parte media di i dui ochji hè a fonte di radiazione più vicinu à a temperatura normale di u corpu in relazione à a temperatura di a superficia di u corpu. Ùn hè cunsigliatu per l'utilizazione medica, ma pò esse aduprata per l'investigazione rapida è gripe di sicurità senza cuntattu. L'alarma pò esse diagnosticata è diagnosticata prontamente da l'uspitalu per a prevenzione è u trattamentu.

2-42-32-17

  • Cunsiglii:

1. Leghjite attentamente e istruzioni prima di a misura, è a testa deve esse mantenuta secca, è i capelli ùn deve micca copre a frunti (fate a misura in l'ambientu di 10 ℃ -40 ℃) per assicurà a precisione di a misura .
2. A temperatura di frunti misurata rapidamente da stu pruduttu hè per riferimentu solu, è ùn deve esse usata cum'è basa per ghjudiziu medico. Se trova una temperatura corpuscule anormale, usate un termometru medico per altre misurazione.

3. Pruteghje puru i lenti di selezzione è ne limpia in tempu. Se u cambiamentu di a temperatura ambientale hè troppu grande, avete bisognu à mette u strumentu di misura in l'ambiente per esse misuratu per 20 minuti, è poi aduprate dopu avè stabilizzatu à a temperatura ambientale per misura i valori più precisi.


Tempu di creazione: 18-20-Mai